Dobrodošli u naš
virtualni ured!

Naša misija je pružiti Vam profesionalnu podršku u upravljanju poštom, tako da se možete fokusirati na poslovanje. Bez obzira trebate li povremenu pomoć ili redovite usluge, naša prilagodljiva rješenja odgovaraju vašim potrebama.

Pridružite nam se danas i iskusite prednosti virtualnog ureda kontaktirajte nas kako bismo vam pomogli u odabiru najboljeg plana za vašu tvrtku.

Istražite što radimo najbolje

Poslovna adresa

Dajte svojoj tvrtki ugledno sjedište na jednoj od najpoznatijih poslovnih adresa. Poboljšajte percepciju svoje tvrtke među klijentima, partnerima i konkurencijom. Koristite našu adresu kao svoju glavnu kontakt informaciju.

Sortiranje pošte

Naša usluga sortiranja pošte omogućuje vam da se riješite briga oko fizičke obrade pošiljki. Kada primite pošiljku na našu adresu, naš stručni tim će je pažljivo pregledati, sortirati i označiti prema vašim uputama. Bez brige na vrstu pošiljke – pisma, pakete ili poštanske obavijesti – možete se osloniti na nas da ćemo svaku pošiljku obraditi pažljivo i sigurno.

Zaprimanje i preuzimanje pošte

Naša usluga zaprimanja i preuzimanja pošte omogućuje vam da primate važne dokumente bez obaveze fizičkog prisustva. Kada primite pošiljku, mi ćemo je preuzeti umjesto vas. Nakon toga, naš tim će skenirati poštu i pretvoriti je u digitalni oblik. To znači da ćete moći pristupiti svojoj pošti iz bilo kojeg mjesta i bilo kojeg uređaja. Naša sigurna platforma jamči da su vaši podaci zaštićeni i privatni.

Slanje virtualne pošte prema Vama

Uštedite vrijeme i resurse slanjem pošte prema firmi putem naše usluge. Umjesto da trošite vrijeme na ručno slanje pošte putem tradicionalnih poštanskih usluga, naš tim će to obaviti umjesto vas. Samo nam dostavite elektroničku verziju dokumenta, a mi ćemo ga isporučiti putem e-pošte adresatu ili adresatima koje odaberete. Na taj način možete uštedjeti vrijeme i osigurati da vaša pošta stigne na vrijeme.

Pridružite nam se danas i iskusite prednosti virtualnog ureda.
Kontaktirajte nas kako bismo vam pomogli u odabiru najboljeg
plana za vašu tvrtku

Cijena usluge:

50,00 eura / mjesečno

Basic Office paket / 50,00€

Uključuje

  • Virtualna adresa u Velikoj Gorici
  • Zaprimanje pošte
  • Loyalty Program popust na cijene najma za sobu za sastanke

Plus Office paket / 80,00€

Uključuje

  • Soba za sastanak u korištenju u trajanju 2h mjesečno prema dogovoru
  • Virtualna adresa u Velikoj Gorici
  • Neograničeno korištenje kuhinje, kave, sokova, voća i bežičnog interneta
  • Slanje zaprimljene pošte na Vaš email

Najam sobe za sastanke

20,00€ / 1h

Slanje zaprimljene pošte

4,00€ / 1h
(cijena ne uključuje poštansku naknadu)

Skeniranje dokumentacije

SCAN 2 MAIL
Skeniranje pošte na mail
• 30 primjeraka mjesečno •
13,00€

SCAN 2 FOLDER
Skeniranje pošte na mail
• 100 MB InstantCloud i 30 primjeraka mjesečno •
13,00€

Radno vrijeme
  • Pon - Pet | 08:00 - 16:00
Radno vrijeme sa strankama:
  • Pon - Pet | 08:00 - 15:00
Kontakt
Vaš partner na putu do uspjeha

Društvo Accounting T.B.K. d.o.o., upisano je u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, pod brojem rješenja Tt-95/16170-2, kao usklađenje općih akata te brojem rješenja Tt-11/8027/4 od 12.07.2011. gdje su izvšene promjene u strukturi društva i temeljnog kapitala sa Zakonom o trgovačkim društvima.

Matični broj poslovnog subjekta je 0139998, šifra djelatnosti po NKD-u 6920 računovodstveni, knjigovodstveni i revizijski poslovi; porezno savjetovanje.

Zagreb, 1. Petruševec 1. odvojak 5, a poslovna jedinica: Radnička cesta 177
OIB: 08638837807
IBAN: HR9023600001101327147
Temeljni kapital: 3,316.91€

Sva prava pridržana Ⓒ 2025 T.B.K. Accounting d.o.o.
Powered by: Gerilla Agency

Pouzdanost, točnost, ažurnost, uslužnost, želja za uspjehom, ljubav prema poslu, individualan pristup, povjerljivost, strogo držanje dogovorenih rokova, zastupanje pred poreznim vlastima prilikom inspekcijskog nadzora.
Kontaktirajte nas
Imate pitanje, slobodno nam se obratite.