Usluge

Nudimo Vam pregled naših usluga …

Klasično vođenje knjiga

za mala, srednja i velika poduzeća, obrte ili samostalne djelatnosti

  • vođenje glavne knjige
  • analitičku evidenciju salda, konta, i ispis otvorenih stavki
  • obračun poreza na dodanu vrijednost
  • vođenje poreznih evidencija
  • popis i obračun amortizacije osnovnih sredstava
  • izradu završnog računa
  • izradu polugodišnjih izvještaja za potrebe poduzetnika
  • vođenje blagajne
  • obračun plaća
  • obračun obveznih doprinosa
  • obračun ugovora o djelu i autorskih honorara
  • knjiženje maloprodaje
  • vođenje računovodstva po troškovnim mjestima
  • vođenje platnog prometa
  • obračun kamata
  • pripremu dokumentacije za odobravanje bankovnih pozajmica i kredita
  • razne druge knjigovodstvene i računovodstvene usluge po želji klijenta

  • vođenje glavne knjige
  • analitičku evidenciju salda, konta, i ispis otvorenih stavki
  • obračun poreza na dodanu vrijednost
  • vođenje poreznih evidencija
  • popis i obračun amortizacije osnovnih sredstava
  • izradu završnog računa
  • izradu polugodišnjih izvještaja za potrebe poduzetnika
  • vođenje blagajne
  • obračun plaća
  • obračun obveznih doprinosa
  • obračun ugovora o djelu i autorskih honorara
  • knjiženje maloprodaje
  • vođenje računovodstva po troškovnim mjestima  
  • vođenje platnog prometa
  • obračun kamata
  • pripremu dokumentacije za odobravanje bankovnih pozajmica i kredita
  • razne druge knjigovodstvene i računovodstvene usluge po želji klijenta

  • vodimo knjigu ulaznih i izlaznih računa
  • sastavljamo prijavu poreza na dodanu vrijednost

  • redovito i ažurno praćenje  novosti i promjena zakonske regulative o čemu  na vrijeme obavještavamo klijenta
  • praćenje  svih zakonom propisanih rokova kako ne bi došlo do „zastoja“ u komunikaciji i nepotrebnih kašnjenja
  • logičko praćenje  poslovanja klijenta i  upozorenje na eventualne nepravilnosti u poslovanju, propuste i slično
  • priprema i predaja zakonskih izvještaja prema državnim institucijama (Porezna upravaHZZOHZMOFinaHNBHANFA)
  • podrške tijekom poreznih i drugih nadzora i revizije (sudjelovanje zajedno s ovlaštenim predstavnikom klijenta pred nadležnim poreznim i financijskim tijelima kada je to potrebno u svrhu tumačenja i obrazloženja proizašlih iz usluga koje pružamo)

  • savjetodavni razgovor prije osnivanja tvrtke
  • savjetovanje oko odabira obrta ili tvrtke
  • savjetovanje oko izbora za ulazak u PDV sustav
  • intezivno praćenje rada nakon osnivanja
  • savjeti koji će spriječiti početničke greške
  • podučavanje iz osnovnih dijelova poslovanja

Savjetovanja

iz područja računovodstva, poreznih i drugih zakona
u_i_a

Ulaganja, analize

izrada kreditnih zahtjeva, ekonomske, tržišne i financijske analize Vašeg budućeg ulaganja
  • prikupljanje dokumentacije
  • prijava novih tvrtki u PDV sustav
  • prijava tvrtki u VIES bazu
  • dostavljanje i prikupljanje papira s Porezne uprave
  • unos naloga na internet bankarstvo
  • popunjavanje tablica banaka vezano za kredite
  • prikupljanje pošte na Vašoj adresi
  • skeniranje pošte i slanje na Vašu email adresu
  • usklade kupaca i dobavljača
  • printanje izvoda sa internet bankarstva
  • pomoć u izradi odluka vezanih za zakonske propise (za fiskalizaciju – interni akt, blagajnički maksimum, općenito i sl.)
  • obračuni plaća za djelatnike
  • obračuni honorara
  • prijave i odjave radnika na e-mirovinsko
  • pisanje ugovora o radu i otkazivanja ugovora o radu
  • izrada radnih sati
  • pokusni izračuni za određene neto plaće prema izboru
  • unos i praćenje zaštićenih računa djelatnika
  • obračun naknade za prijevoz s posla
  • slanje plaća u skupnoj datoteci (pustite plaću u 2 klika umjesto upisivanja naloga ručno)
outsourcing

Outsourcing plaća

kako bi plaće Vaših zaposlenika ostale Vaša poslovna tajna

Ostale usluge

ostale_usluge

Edukacija vašeg računovodstvenog osoblja

Edukacija zaposlenika za pomoćne knjigovodstvene poslove: analitičko knjigovodstvo, vođenje knjige izlaznih računa i knjige ulaznih računa, blagajničko poslovanje, obračun plaća i sl. / sve uz uvjet da navedene poslove želite voditi u svojem poslovnom prostoru

Radne dozvole za strance, izrada i predaja zahtjeva za A1

Novi Zakon o strancima (NN, 133/20) koji regulira uvjete ulaska, boravka i rada državljana trećih zemalja u Republici Hrvatskoj stupio je na snagu 01. siječnja 2021. godine. Pomoći ćemo Vam oko prikupljanja i predaje dokumentacije.
Radno vrijeme
  • Pon - Pet | 08:00 - 16:00
Radno vrijeme sa strankama:
  • Pon - Pet | 08:00 - 15:00
Kontakt
Vaš partner na putu do uspjeha

Društvo Accounting T.B.K. d.o.o., upisano je u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, pod brojem rješenja Tt-95/16170-2, kao usklađenje općih akata te brojem rješenja Tt-11/8027/4 od 12.07.2011. gdje su izvšene promjene u strukturi društva i temeljnog kapitala sa Zakonom o trgovačkim društvima.

Matični broj poslovnog subjekta je 0139998, šifra djelatnosti po NKD-u 6920 računovodstveni, knjigovodstveni i revizijski poslovi; porezno savjetovanje.

Zagreb, 1. Petruševec 1. odvojak 5, a poslovna jedinica: Radnička cesta 177
OIB: 08638837807
IBAN: HR9023600001101327147
Temeljni kapital: 3,316.91€

Sva prava pridržana Ⓒ 2025 T.B.K. Accounting d.o.o.
Powered by: Gerilla Agency

Pouzdanost, točnost, ažurnost, uslužnost, želja za uspjehom, ljubav prema poslu, individualan pristup, povjerljivost, strogo držanje dogovorenih rokova, zastupanje pred poreznim vlastima prilikom inspekcijskog nadzora.
Kontaktirajte nas
Imate pitanje, slobodno nam se obratite.